אולפן וירטואלי

טכנולוגיות מתקדמות משפרות את האיכות של שירותים ומוצרים בתחומים רבים, והופכות את החיים של כולנו לטובים יותר. גם האולפן הווירטואלי – אולפן שאין בו תפאורה פיזית אלא מסך ירוק ועוד תוספות משמעותיות – הוא דוגמה מצוינת למגמה הנ"ל. בזכות אולפן וירטואלי ניתן להפיק תוכניות מסוגים שונים ביחס עלות-תועלת משתלם מאוד, וגם כנסים דיגיטליים יכולים להישען על אולפן כזה ולספק חוויה מרשימה למשתתפים בהם. מוצר נוסף שצילום באולפן מסוג זה עשוי להתאים לו הוא קורס דיגיטלי, ולמעשה כמעט כל תוכן שמצולם כך ייראה מרשים במיוחד. חברת גו-לייב מספקת שירותי אולפנים וירטואליים בסטנדרט מהגבוהים ביותר לא רק בארץ אלא בעולם.

היתרונות המשמעותיים של אולפן וירטואלי

* חיסכון – האולפנים הווירטואליים זקוקים להרבה פחות כוח אדם בהשוואה לאולפנים הפיזיים.
גם משך הזמן של הכנת האולפן לצילומים מתקצר במידה ניכרת, כך שבשורה התחתונה מושג חיסכון כספי ממשי.

* שליטה מוחלטת בתוצר הסופי – הטכנולוגיות המתקדמות שעליהן מבוסס האולפן הווירטואלי מבטיחות מקסימום שליטה בתוצרים,
ובהתאם יכולת ליצור בדיוק את התוכן המבוקש.

* אינספור אפשרויות – גם כשיש "רק" מסך ירוק, האפשרויות נרחבות במיוחד וניתן להגיע לתפאורה מרהיבת עין.
בנוסף ישנן עוד אופציות רבות להעשרת התמונה, ובזכות זאת כל כנס וירטואלי, תוכנית טלוויזיה, סרט תדמית,
סרט הדרכה, קורס דיגיטלי או כל תוכן אחר הופכים למרשימים מאוד.

* נגישות לכולם – גם חברות קטנות יחסית יכולות לנצל את האופציה המשוכללת ולמתג את עצמן כמתקדמות ומובילות בתחומן.

מיומנות מקצועית ויחס אישי לכל לקוח

על-מנת למצות את כל היתרונות הנ"ל של אולפן וירטואלי נדרשת באופן טבעי מיומנות מקצועית. בחברת Go -Live תמצאו אנשי מקצוע מנוסים שאמונים על תפעול אולפנים אלה, ועוד קודם על מתן ייעוץ סבלני ומקיף שמבטיח תכנון מדויק של ההפקה. בין לקוחות החברה ניתן לציין את עיתון כלכליסט, אוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי הרצליה), חברת Wix, מכבי שירותי בריאות, רפא"ל ועוד גופים מוערכים. מרכיב נוסף בשירות של גו -לייב הוא יחס אישי ומחויבות מלאה להצלחת ההפקה, מרגע הפנייה לחברה ועד שהתוצר הסופי מושלם.

האולפן הוירטואלי

בעולם שמחבר יותר ויותר בין הפיזי לווירטואלי, ואפילו חולם על מיזוג מושלם ביניהם – חזון המטאברס של מרק צוקרברג – אולפן וירטואלי הוא אופציה מתבקשת. אולפן כזה, שבמרכזו נמצא מסך ירוק שמאפשר לייצר כל תפאורה רצויה, הוא לוקיישן מושלם להפקת מגוון רחב של תכנים. האולפן הוירטואלי מתאפיין ביחס עלות תועלת כדאי במיוחד, הכנתו לצילומים מתבצעת תוך זמן קצר, ועוד יתרון שתורם לפופולריות שלו הוא השליטה המוחלטת בתוצר הסופי. חברת Go-Live מפעילה אולפן וירטואלי משוכלל במיוחד, עם שלל אפשרויות ותוספות שונות, ובהתאמה מלאה לכל מטרה ספציפית.

השימושים השונים האפשריים של האולפן הוירטואלי

* סרטי הדרכה – תוכן שמיועד לעובדי חברה או ללקוחותיה חייב להיראות לא פחות ממצוין כדי למלא את ייעודו, במקרה זה העברת מידע יקר ערך. אולפן וירטואלי מספק את הרקע האופטימלי, ובזכות האפשרויות הגרפיות הנוספות התוצאה תהיה סרט הדרכה איכותי מאוד.

* כנס דיגיטלי – מגבלות הקורונה וגם אירועי האקלים החריגים גורמים ליותר ויותר כנסים להפוך מפיזיים לדיגיטליים. האולפן הווירטואלי הוא המקום הנכון לערוך בו כנס כזה, כך שהנראות תהיה מיטבית.

* תוכניות טלוויזיה – הקמת אולפן פיזי כרוכה בשעות עבודה רבות של אנשי מקצוע רבים. התוצאה: נדרשת השקעת זמן יקר ולא מעט כסף כדי להיערך לצילום התוכנית. האולפן הווירטואלי חוסך זמן וכסף, מאפשר יציאה לצילומים באופן כמעט מידי ובעיקר מבטיח תוצאה עשירה ומרשימה.

כל סוגי התכנים באיכות גבוהה במיוחד

האולפן הוירטואלי של גו-לייב, מתאים לכל סוגי התכנים הנ"ל ועוד רבים אחרים. השירות כולל ייעוץ סבלני ומקיף, בגובה העיניים ועל בסיס קשב מלא לצרכי הלקוח – כדי שאפשר יהיה לתכנן את ההפקה באופן מדויק. האולפן עצמו כולל מסך ירוק מהמתקדמים ביותר בעולם, עם מבחר רחב מאוד של אפשרויות לרקעים ואופציה לתוספות נוספות שמשדרגות כל תוכן. כל הציוד באולפן – מצלמות, תאורה, סאונד – מתופעל ע"י צוות מיומן במיוחד, כך שכל הפקה, ובפרט שידור חי, מתנהלת ללא תקלות וביעילות מרבית. Go-Live כבר סיפקה שירותי הפקות ושידורים לחברות כמו מיקרוסופט, שופרסל ורפא"ל, וכן לגופים גדולים כמו אוניברסיטת רייכמן, ההסתדרות וקרן הקולנוע הישראלי, ועשתה זאת תמיד בהצלחה ולשביעות רצונם המלאה של כל לקוחותיה.