liveu ישראל

ההיי-טק הישראלי רשם סיפורי הצלחה רבים, חלקם מוכרים מאוד – למשל ווייז, מובילאיי וכרומטיס. Liveu היא חברה שפיתחה טכנולוגיה חדשנית, אפילו מהפכנית, ובתחום הפעילות שלה – השידורים החיים, היא מהווה שם דבר. כבר ב-2019 נרכשה liveu ישראל ע"י קרן השקעות פרטיות אמריקאית בשם פרנסיסקו פרטנרס תמורת 200 מיליון דולר, וב-2021 עברה לידי קרן קרלייל – תמורת חצי מיליארד דולר. לשווי העצום, ולעניין הרב שמעוררת החברה שהוקמה ב-2006, יש סיבה פשוטה: המכשירים שהיא פיתחה מאפשרים העברת שידורים חיים באיכות גבוהה במיוחד, גם ללא ניידת שידור. חברת Go-Live מציעה את המכשירים היעילים הנ"ל בעלות משתלמת ובהתאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל לקוח בכל נקודת זמן.

כל הסיבות לכדאיות השימוש במכשירים של liveu ישראל

* מכשיר ידידותי במיוחד למשתמשים – הטכנולוגיה שבבסיס המכשיר של liveu משוכללת וגם מורכבת להפליא, אבל ממשק המשתמש שלו פשוט ונוח מאוד, כך שכל אחד ואחת יכולים להיעזר בו לצורך העברת שידורים חיים.

* קומפקטיות – אם בעבר היה צורך בציוד כבד ומסורבל כדי להעביר שידור חי, באה חברת liveu והצליחה למזער את המכשור הדרוש למטרה זו. למעשה כל מה שצריך כעת הוא מכשיר שנכנס בתיק גב לא גדול – מכשיר זה מקודד את התוכן המצולם, מתממשק למערכות של liveu, עובר דחיסה וקידוד ומוכן לשידור בכל ערוץ שתרצו (טלוויזיה, אינטרנט, סלולריים).

* חיבור לכל מצלמת וידאו – האפשרות לחבר את המכשיר לכל מצלמת וידאו שהיא מהווה גם היא יתרון משמעותי.

* איכות גבוהה – שיטת הקידוד והדחיסה שפיתחה liveu מאפשרת להעביר שידורים באיכות גבוהה במיוחד, על גבי הרשתות הסלולריות הזמינות. בין השאר שודרו על בסיס הציוד של liveu אירועים כמו אולימפיאדת בייג'ינג, חזרתו של החייל החטוף גלעד שליט לישראל, הפגנת המיליון במסגרת המחאה החברתית בקיץ 2011 ועוד.

ייעוץ יקר ערך והתאמה מדויקת של המכשיר לצרכים שלכם

את ההצלחה של liveu ישראל, יכול לנצל כל מי שרוצה להעביר שידורים חיים. חברת גו-לייב נעזרת במכשירים המתקדמים ובנוסף מציעה אותם במחירים משתלמים מאוד. השירות כולל ייעוץ בעל ערך רב שמבטיח התאמה מלאה לצרכים הספציפיים ולמאפיינים הרלוונטיים של האירוע ושל הצילום.

liveu מחיר

הצורך בציוד כבד ואפילו מסורבל לצורך העברת שידורים חיים באיכות טלוויזיונית מהווה באופן טבעי מגבלה של ממש. מי שזיהתה כבר בתחילת העשור את הצורך במכשירים קלי משקל וקומפקטיים למדי שיאפשרו שידורים ב-Live גם בלי ניידת היא חברת liveu. זיהוי הצורך ומציאת פתרון טכנולוגי יעיל, הפכו את החברה הישראלית לסיפור הצלחה בינלאומי, וב-2021 נמכרה הבעלות עליה לקרן השקעות אמריקאית גדולה מאוד – קרן קרלייל, שמנהלת נכסים בשווי 260 מיליארד דולר. גם הסכום שבו נמכרה liveu משקף את איכות הפתרונות שלה: 500 מיליון דולר. חברת Go-Live גובה עבור מכשיריה של חברת liveu מחיר אטרקטיבי ובנוסף מספקת ייעוץ מקצועי שמבטיח התאמה מלאה לכל צורך ספציפי.

המכשירים המתקדמים של liveu מחיר הוגן ותועלת גבוהה

* שידור יציב מאוד ואמין לחלוטין – כשמחפשים ציוד להעברת שידורים חיים, ובפרט את המכשירים של liveu, העלות מתבלטת מיד לעין. המחיר הוא כמובן שיקול חשוב, אבל גם התמורה משמעותית כמובן – וכשהשידור החי יציב, אמין ואיכותי, זוהי בהחלט תמורה מלאה לכסף.

* השכרה לכל פרק זמן דרוש – הגמישות המלאה מבטיחה תשלום רק עבור השימוש בפועל, ובהתאם יחס עלות-תועלת משתלם מאוד.

* פתרון מקיף – לצד המכשירים המשוכללים של liveu – שנכנסים לתיק גב לא גדול, מתחברים לכל מצלמת וידאו ומאפשרים להעביר שידור באיכות טלוויזיונית – אפשר לשכור עוד ציוד נחוץ (מצלמות, כבלים, מוניטורים ועוד), ולקבל למעשה פתרון מקיף לכל צורך.

שידור חי מכל מקום, בכל נקודת זמן, במקסימום איכות

קרן קרלייל שילמה כאמור עבור חברת liveu מחיר גבוה מאוד של חצי מיליארד דולר. שווי עסקה זו משקף את הערך העצום של הטכנולוגיה שפיתחה החברה הישראלית שהוקמה ב-2006, ובעצם את הערך שמספקים המכשירים שלה. חברת גו-לייב, שגם לה ניסיון נרחב בתחומי השידורים וההפקות, משכירה את המכשירים של liveu במחירים אטרקטיביים ובמידת הצורך מסייעת לשוכרים להפיק מהם את מלוא התועלת האפשרית – גם אם השימוש בהם נוח ופשוט בזכות הממשק הידידותי שלהם. המכשירים של liveu מאפשרים לבצע שידורים חיים מכל מקום, בכל נקודת זמן, כולל במקרים שבהם זמן ההיערכות מינימלי – ובמקסימום איכות.