אולפן נייד

אנחנו חיים בעידן ויזואלי. אם תמונה שווה אלף מילים, וידאו כבר שווה הרבה יותר, ובפרט אם הוא עשוי היטב ובאופן מקצועי. על-מנת לייצר סרטונים מרשימים מאירועים מכל הסוגים – מסיבת חברה, כנס, תערוכה, השקת מוצר וכו', סרטוני תדמית שיובילו למיתוג הרצוי או כל סרטון אחר, נדרש ציוד מתקדם. למעשה יש צורך בשירותי אולפן נייד, כאלה שמספקת חברה בעלת ניסיון רב במיוחד שיכולה להבטיח מענה הולם לכל ההיבטים הטכניים, בכל לוקיישן שתבחרו. חברת Go-Live מבטיחה זאת – וגם מקיימת את ההבטחה.

מה כולל שירות אולפן נייד?

* מצלמות – מצלמות מקצועיות שמופעלות ע"י צלמים מיומנים, לרבות מצלמות רחף או כל סוג אחר של מצלמה שדרוש לצורך השידור הספציפי.

* סאונד – מכשור מתקדם שמבטיח סאונד נקי ומדויק גם במקומות רועשים ובעצם בכל לוקיישן שהוא.

* תאורה – גופי תאורה שמאפשרים נראות מיטבית בכל מקום ובכל שעות היממה. בחירת הנקודות הספציפיות שבהן ימוקמו גופי התאורה מחייבת כמובן גם היא ניסיון רלוונטי רחב היקף.

* מערכת ניתוב ובקרה – לצורך שליטה מלאה בשידור וכך שאפשר יהיה להגיע לתוצאה הרצויה.

* ייעוץ מקצועי – בכל הנוגע למקום שבו יוצב האולפן הנייד, התשתיות הנחוצות, המראה המתאים ביותר לחלל כך שהסרטון יניב את התועלת המבוקשת, אופי השידור או הסרט וכל מרכיב נוסף שתורם למוצר המוגמר והמקצועי.

ייעוץ מקצועי בסבלנות מרבית וציוד משוכלל במיוחד

אולפן נייד איכותי, מאפשר שילוב של חומרים אשר צולמו קודם לכן, מצגות רלוונטיות, גרפיקה שמעשירה את התוכן, שיחות וידאו בלייב עם מי שלא יכול להימצא בשטח ועוד. עוד מרכיב משמעותי הוא שירותי עריכה ופוסט -פרודקשן שתורמים גם הם ליצירת מוצר מהוקצע ומוקפד מאוד.

חברת גו-לייב, שהוקמה ע"י אמיר שפר ואיתן אורטל, כוללת נשות ואנשי מקצוע עם ניסיון רב. הניסיון בא לידי ביטוי ביכולת להפוך כל רצון או צורך לתוכנית עבודה יעילה ולמוצר מתאים – בין אם מדובר על מסיבת עיתונאים, תוכנית אולפן, אירועי ספורט או תרבות, התרחשויות במרחב הציבורי ועוד ועוד. בין החברות והגופים שכבר נהנו מהשירותים השונים שמספקת גו לייב ניתן לציין את אסותא, רפא"ל, Yes, גלובס ו-Wix.

מסך ירוק – הוא מסך שאפשר להקרין עליו כל רקע שרוצים כך שנראה כאילו האנשים בסרט לא נמצאים באולפן אלא במקום אחר: חוף הים, הכותל המערבי, ניו יורק, ג'ונגל, גג של גורד שחקים, רכבת וכו' – משדרג כל הפקה. הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לייצר מסכים ירוקים בעלות נמוכה, ובהתאם גם מי שזקוק למסך כזה יכול לקבל אותו במחיר סביר לחלוטין. המסך המקצועי הוא למעשה חלק משירות מקיף יותר, אולפן ירוק, וכדאי לבחור אותו על סמך תשומת לב למספר היבטים – וכך להפיק מקסימום תועלת. חברת Go-Live מעניקה שירות זה במקצועיות ותוך התאמה מלאה לכל צורך ספציפי.

מה חשוב לבחון כדי לבחור נכון אולפן ירוק?

* מבחר הרקעים האפשריים – כדי להבטיח יצירת תוכן בדיוק לפי התוכניות שלכם.

* גודל המסך והמרחק המקסימלי מהמצלמה – גם כן על-מנת להימנע ממגבלות מיותרות במהלך הצילומים.

* מצלמות סטילס ו-וידאו – כולל עדשות מסוגים שונים, פלאשים וחצובות מתאימות.

* תאורה – התאורה של המסך הירוק ובאולפן באופן כללי משפיעה אף היא במידה ניכרת על איכות התוצר הסופי. בנוסף יש צורך במרככי אור, מחזירי אור וחוסמי אור, כדי להבטיח תנאים מיטביים.

* טלפרומפטר ומוניטור – ובחלק מהמקרים גם ציוד ייעודי נוסף כגון שולחן שאפשר להדגים עליו מוצרים, מכונת עשן ועוד.

אולפן מאובזר היטב וייעוץ מקצועי מקיף

על-מנת להפיק מקסימום תועלת מהאולפן הירוק, חשוב לוודא שלצד הציוד המשוכלל אתם מקבלים גם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם להגיע לתוצאה המבוקשת. חברת גו לייב מציעה אולפן ירוק עם מסך רחב יריעה, שפע רקעים לבחירה, מצלמות מקצועיות, תאורה מוקפדת ובעצם כל מה שנדרש כדי לצלם סטילס או וידאו באיכות גבוהה מאוד. השירות כולל גם הכוונה על בסיס הניסיון הרב שהצטבר בחברה – Go-Live פועלת בתחום ההפקות מאז 2008 ובין לקוחותיה הרבים ניתן למנות את קבוצת שטראוס, קרן הקולנוע הישראלי, מיקרוסופט, שופרסל, בנק הפועלים, כלכליסט ועוד. כל העובדים והעובדות בחברה מתאפיינים הן בבקיאות מקצועית מעמיקה והן בתודעת שירות שעומדת בסטנדרטים הגבוהים יותר שיש, ובהתאם האולפן הירוק של גו לייב הוא המקום הנכון לכל סוגי הצילומים.

שידור חי, מכל סוג שהוא, מייצר אינטראקציות מוצלחות במיוחד עם הצופים. בין אם מדובר על תוכנית טלוויזיה שמועברת בזמן אמת, בין אם כנס מקצועי שמשודר למשתתפים שלא יכולים להימצא בו פיזית ובין אם כל תוכן אחר – לשידור החי עשויות להיות תועלות משמעותיות מאוד, בתנאי שההפקה מקצועית והשידור מועבר באופן חלק ובאיכות מרבית. באופן טבעי התפעול אולפן שידור חי הוא פעולה מורכבת שמחייבת בקיאות מקצועית וגם ניסיון רלוונטי, זאת מעבר לציוד משוכלל. עם חברת גו-לייב אפשר לסמן V על כל האיכויות הנ"ל ובעיקר לדעת בוודאות שהשידור יהיה הטוב ביותר האפשרי.

מה כולל שירות אולפן שידור חי?

* צילום – באמצעות מספר מצלמות, בהתאם לצורך, כלומר אופי ההתרחשות המשודרת, הלוקיישן והעדפות הלקוחות, כולל מצלמות רחף בנסיבות הנכונות.

* תאורה – תאורה מקצועית על-מנת להבטיח נראות מיטבית של כל זירה ושל כל מי שלוקח חלק בשידור החי.

* בימוי – כשיש יותר ממצלמה אחת נדרש ניתוב מדויק ביניהן. בימוי המצלמות נשען על ניסיון רחב היקף וגם כן התאמה מלאה לאופי השידור הרצוי.

* שידור למגוון רחב של פלטפורמות – ובפרט למקומות שונים במרחב הדיגיטלי או ליעדים ספציפיים (למשל במסגרת כנס מקצועי שמועבר בלייב סטרימינג).

* אינטראקטיביות – פתרונות טכניים יעילים שמאפשרים מקסימום אינטראקטיביות כך שגם הצופים יכולים לקחת חלק פעיל בשידור.

* מעטפת גרפית – לטובת יצירת תוכן עשיר ומרשים במיוחד.

תכנון מדויק והפקה מתוקתקת

כל המרכיבים הנ"ל מחייבים כאמור ניסיון עשיר שמתורגם לבקיאות מעמיקה. חברת Go-Live הוקמה ב-2008 ע"י אמיר שפר ואיתן אורטל, שגם מנהלים אותה על בסיס מחויבות למקצועיות ללא פשרות ולא פחות חשוב, שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים. על היכולת של החברה לעמוד בקריטריונים שהציבה לעצמה מעידה רשימת הלקוחות שכוללת כמה מהשמות הגדולים ביותר בתחומם: שופרסל, מובילאיי, מיטב דש, דה מארקר, מכבי שירותי בריאות, מיקרוסופט ועוד. בפרט ישנה חשיבות רבה לניסיון ולמיומנות במסגרת אולפן שידור חי, שבו נדרשת תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט ויכול להגיב באופן מידי ומדויק לכל התרחשות. השירות של גו-לייב כולל גם ייעוץ מקיף, גם תכנון מדויק של השידור וגם ביצוע מוקפד של כלל מרכיבי השידור החי.