הפקת וובינר

הוובינרים הפכו בשנים האחרונות לדרך מקובלת מאוד להגיע לקהל רלוונטי ולהרחיב את מאגר הלקוחות. וובינר – כלומר סמינר שמתקיים ברשת האינטרנט – מתאים גם ככלי להכשרת עובדים והשבחתם. וובינר שמופק היטב מביא לידי ביטוי מקסימלי את כל יתרונות המרחב הדיגיטלי: נוחות ההשתתפות, החיסכון בזמן וגם בכסף, השליטה המלאה בתוצר הסופי וגם החשיפה המחמיאה שמייצרת מיתוג רצוי. ככל שהתרבו הוובינרים כך עלה רף הציפיות מהם, וכיום נדרשת הפקת וובינר מקצועית על-מנת למצות את כל היתרונות ולהפיק תועלת אמיתית. חברת גו-לייב אמונה על מתן פתרונות מתקדמים להפקות ושידורים מכל הסוגים, לרבות וובינרים, על בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה ובעזרת ציוד משוכלל.

הדגשים החשובים עבור הפקת וובינר מקצועי

* צילום וסאונד מקצועיים – כך שמעבר לתוכן האיכותי עצמו, ניתנת תשומת לב מלאה גם להיבטים הטכניים הרלוונטיים, כולל מספר מצלמות במידת הצורך, תאורה מחמיאה ועוד.

* שילוב תוכן רלוונטי נוסף – הבסיס של וובינר הוא אדם שמדבר אל המצלמה (או כמובן קבוצת אנשים שמעבירה מידע בעל ערך).

* פוסט פרודקשן – עריכת הצילומים כך שהתוצאה תהיה מהודקת וזורמת היטב, הוספת מעטפת גרפית שמעשירה את התוכן, כתוביות ועוד. התוצאה הסופית היא שבנוסף לוובינר עצמו, ישנו תוכן שניתן להמשיך להפיץ ולמנף לטובת השגת מטרות שונות.

* שידור למגוון פלטפורמות – פריסת תשתיות שמאפשרות העברת הוובינר בכל פלטפורמה רצויה ובאיכות הגבוהה ביותר הקיימת.

הניסיון שמבטיח תוצאות מרשימות במיוחד

הפקת וובינר, כמו כל הפקה שהיא, מחייבת ניסיון רחב היקף ובפרט כשהמטרה היא שידור מקצועי באמת שעומד ברף הציפיות של המשתתפים. חברת Go-Live, שהחלה להציע שירותי הפקות ושידורים עוד ב-2008, משתמשת בציוד המתקדם ביותר שיש כיום – הן מצלמות, הן סאונד, הן תאורה והן ציוד נלווה – כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים הנ"ל. בנוסף כל אנשי המקצוע בחברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות מקיפות על-מנת שיוכלו לתפעל את המכשירים המשוכללים היטב ולהפיק מהם מקסימום תועלת. התוצאה: שביעות רצון מרבית אצל כל לקוחות החברה, ובהם מובילאיי, מיקרוסופט, רפא"ל, כלכליסט, מיטב דש, מכבי שירותי בריאות, ההסתדרות הרפואית ועוד גופים גדולים וחברות מוכרות. השירות כולל ייעוץ סבלני ומקיף ומציאת פתרונות נכונים בעלות מינימלית.