גו לייב » שידור לייב ברשתות חברתיות » שידור חי בפייסבוק
המדיה החברתית חוללה מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים אחד עם השני ועם העולם הסובב אותנו. היא שינתה את הדרך שבה אנו יוצרים ומטפחים מערכות יחסים, את הרגלי צריכת התוכן שלנו, ואת האופן שבו אנו משווקים עסקים או מפיצים רעיונות. פייסבוק, עם בסיס משתמשים עצום של שני מיליארד אנשים הבודקים באופן פעיל את העדכונים שלהם מדי חודש ועם הכנסות מרשימות של 28 מיליארד דולר מפרסומות בתחילת 2023 לבדה, ככל הנראה עושה משהו נכון. המשיכה הרחבה של משתמשים מקבוצות גיל שונות לרשת החברתית הזו מוכיחה שהיא בחירה מובילה עבור משתמשים פרטיים ועסקיים כאחד, המעוניינים לחשוף את עצמם ואת המסרים שלהם לעולם. המספרים מדברים בעד עצמם – פייסבוק נותרה שחקנית מפתח עבור כל מי שמחפש חשיפה ושיווק בקנה מידה רחב. בשורות הבאות נתעמק בשידור חי בפייסבוק והיתרונות שהוא מציע למשתמשים המפרסמים ברשת החברתית הגדולה בעולם.
Facebook Live הוא דרך מהנה ופשוטה למדי המאפשרת להשתמש בכוחו של הווידאו כדי לתקשר את סיפורי המותג ולבנות מערכות יחסים אותנטיות עם מעריצים ועוקבים – בזמן אמת. הפונקציה הזו מאפשרת לשדר בשידור חי ישירות לפלטפורמת הרשת החברתית, כך שהצופים יכולים להגיב, לשתף ולהגיב במהלך הזרם.
1. וודאו שיש לכם חיבור אינטרנט חזק, כך שהשידור יהיה ברור, יציב וברזולוציה גבוהה. למצלמים מהנייד מומלץ להשתמש ב- Wi-Fi במקום בנתונים הסלולריים. בנוסף, היעזרו בחצובה או מייצב לשידור יציב.
2. עודדו מעורבות ואינטראקציות על ידי הצגתכם, התייחסות לשאלות, פנייה למגיבים בשמם, עריכת סקר וכדומה.
3. שדרו במשך זמן ארוך יותר (3 דקות ומעלה) כדי להגיע לאנשים רבים יותר. למעשה, ככל שתהיו בשידור חי זמן רב יותר, יהיה לאנשים סיכוי רב יותר לגלות את הסרטון שלכם ולהזמין את חבריהם לצפות בו. אפשר להישאר בשידור חי עד 8 שעות בעת שידור ב-Live API עם מקודד!
4. ספרו לאנשים מראש מתי אתם עומדים לשדר כדי לבנות ציפייה.
5. היו יצירתיים. נסו סוגים שונים של שידורים, ועלו לשידור חי לעתים קרובות, כדי לשמור על מעורבות של הקהל. נסו כיוונים שונים של המצלמה או של הטלפון, משכי שידור ופורמטים שונים כדי לבדוק מה מתאים לכם.
לחלק מהסרטונים בשידור חי עשוי להיות עיכוב קל לפני שהם מגיעים לצופים. כמות האחזור משתנה בהתאם לציוד הסטרימינג, רוחב פס האינטרנט ואיכות הווידאו. כדי להתגבר על זה, וודאו שאמצעי הטכנולוגיה שלכם תקינים ומוכנים לפני השידור.
בנוסף, וודאו שאתם פועלים לפי כללי הפלטפורמה כדי להימנע מהורדת השידור בשל הפרת זכויות יוצרים.
ולבסוף, כדי לספק סרטונים באיכות גבוהה וליצור מעורבות ויזואלית, השתמשו בכלים כמו חלונות תמונה בתוך תמונה, מקורות וידאו שונים, אפקטים וכדומה.
Go Live עוזרת לכם להפיק את ה- Facebook Live על ידי מתן שירות ותמיכה מקצה לקצה, החל מתכנון השידור כדי להתאים אישית את הגדרות המצלמה, התאורה, הסאונד ובחירות הפלטפורמה, דרך ניהול צילומים מתקדמים, שילוב תוכן מוקלט והשתתפות מרחוק ועד להפצה חלקה לפייסבוק ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. לבסוף, שירותי הפוסט-פרודקשן שלנו יספקו לכם סיכומים ערוכים כדי שתדעו מה ההישגים שהגעתם אליהם ואילו תובנות יסייעו לכם לשפר אותם בעתיד.
גו-לייב לוקחת את השידור החי בפייסבוק לרמה מקצועית לחלוטין. עם טכנולוגיה מתקדמת הכוללת מצלמות מרובות זוויות, תאורה, סאונד וגרפיקה ברמה גבוהה, אנו ניצור עבורכם חוויית שידור מעוצבת ומרשימה. צוות גו-לייב ילווה אתכם בכל שלב, מהתכנון הראשוני שבו נבין את הצרכים שלכם ונבחר את הפלטפורמה המתאימה, ועד להפקה מלאה לשידור באיכות הגבוהה. בנוסף, נוכל לעזור בהפקת תוכן, עריכת וידאו ויצירת פוסט שיווקי שימקסם את התוצאה מהשידור החי שלכם.
2021 © כל הזכויות שמורות, Go-Live